Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Simon Hedlund - 12 maj 2008 13:24

Helgens tävlingar gick av stapeln i de djupaste skogarna i Dalsland (tydligen). Närmare bestämt Åmål på lördagen och Säffle på söndagen.

Lördagens förlängda långdistans i fucking Åmål finns det inte mycket att berätta om. Förutom att jag hamnade sist och enda anledningen till att jag inte bröt var att närmaste vägen hem var att ta alla kontroller när jag kom på att jag ville bryta. Hade i alla fall "tävllingens vassaste spurt!"

Söndagen gick dock mycket bättre med mycket få bommade metrar medans farten fick lida något, men jag är nöjd med insatsen. Karta med vägval kan komma upp om jag får igång min scanner.


Förövrigt var det en mycket fin helg med fint väder och tropisk värme som det ska vara. För människan triva bäst naken i 28 graders värme.


Fast inte min hud. Den mår inte bra alls...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards