Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Simon Hedlund - 21 september 2009 23:14

Imorgon ska jag;

- få mina fötter blietzkriegade av hänsynslösa stenbumlingar.

- försöka skalla ihjäl grankvistar med ansiktet.

- göra awesome airkicks i luften while falling jävligt fort i nedförsbacke.



(läs; springa Järborundan) 

Av Simon Hedlund - 21 september 2009 11:37

Strax dags för avfärd. Igen. När ska alla dessa jävla resor ta slut? Jag är så jävla less på att varenda förbannade helg åka genom halva Sverige påväg hem eller till tävlingar belägna på en lerig åker mitt ute i skapelsen.

Jag har i princip 4 resor/tävlingar kvar att avverka. Sandviken-Köping-Lidingö-Köping-Sandviken-Tranås-Sandviken-Köping-Stockholm-Köping-Sandviken-Falun-Sandviken.


Ni kanske kan förstå att man blir galen?


Efter det här jävla resorna ska jag inte åka en meter. Då ska jag bosätta mig och fan stanna där...


...I en vecka eller två tills det är dags att börja resa igen.


Jag går och packar.


Ovido - Quiz & Flashcards