Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Simon Hedlund - 31 augusti 2008 22:15

Om man skulle ta och kontemplera över helgens "insatser" så kan man ju sammanfatta det hela till ganska mediokert.

Efter en vecka av ben som inte alls ville vara med och leka så var det alltså masstart på lördagen. Hängde på ganska bra första 2-3 km, sen så väggade jag och tillbringade resten av banan mer eller mindre själv och lunkandes. På söndagen så började jag med att konstatera att jag är helt jävla dum i huvudet till första kontrollen. Sen tryckte jag på ganska bra på de följande kontrollerna men vid första långsträckan så ville fötterna inte vara med längre. Det gjorde ont att vrida dem i en onaturlig vinkel och jag hade skavsår.

Men ja ä int' bitter. I'll be back. Harder, better, faster, stronger och allt det där. Nu ska jag trycka intervaller de närmaste veckorna och skaffa mig lite fin form till SM.

Ovido - Quiz & Flashcards