Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Simon Hedlund - 3 augusti 2008 14:48

Jävligt rolig sketch från Saturday Night Live som är riktigt sevärd. Tyvärr så ligger den inte på Youtube för att nån grät väl lite för mycket på upphovsrättsskyddande eller nåt sånt tjafs men jag hittade en länk så njut av dagens "Youtube".


An SNL digital short!

Av Simon Hedlund - 3 augusti 2008 14:41

Hemkommen från ännu ett Ungdomens 10-mila sitter jag här med blandade känslor. Bitter för att jag var tvungen att vara med, hellre tränar jag bra än springer på en vandringsledsliknande utskrift som säkert var skitsvårt för alla stackars H12:or som var med men som var föga krävande för en som lämnade stigen för 5 år sen.

Fast ganska nöjd över att jag pissade på alla i omstarten och några till som lyckades dra ut innan startskotten ljöd igen. Men som sagt, inte så svårt på en dubbel H14 bana. Dock inte så pjåkigt av en otränad stackare som skedat med Johan och Macke i ett korsdraget tält en hel natt.

Ovido - Quiz & Flashcards