Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Simon Hedlund - 13 juli 2010 19:30

Efter ett regn av episk kaliber ser jag mycket fram emot att bege mig ut i en fuktig skog och sätta ut kontroller. De senaste dagarna har det varit så att man är rädd att starta skogsbrand bara genom friktionen av ens egna fötter. Förhoppningsvis slipper man oroa sig för det nu.


Finslipar det sista inför morgondagens träningsetapp. Kul med många anmälningar men allt vad det lider kommer det kanske bli mindre när de märker hur extremt hårt det är...

Av Simon Hedlund - 13 juli 2010 11:44

De närmsta dagarna går åt till något som jag fick som idé för några veckor sedan och som jag tänkte genomföra som träning. Istället genomför jag det som arrangör, vilket jag ändå tror blir sjukt roligt. Fenomenet heter "5-träningars". Ett upplägg med fem träningar, framtagna med syftet att efterlikna O-ringen. En del moment, vilka man kan vänta sig från ett sådant arrangemang, kommer såklart vara med. Även en del man inte kan vänta sig.


Första etappen är såklart riktigt tekniskt krävande, även om jag under kontrollutsättningen igår, vid 23-tiden, kunde konstatera att det dessutom är riktigt fint.


Med många personer anmälda kan det här såklart bli en återkommande succé.


I övrigt är det Tour, chill och Kent som gäller för min del. Inte minst med Kent i Eskilstuna på lördag. Finemang.

Ovido - Quiz & Flashcards