Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Simon Hedlund - 6 juli 2010 13:44

Sitter just nu och gör precis det jag gjorde förra sommaren. Sitter och följer JVM och Touren samtidigt. Börjar själv bli sugen på att rasta cykeln. Det har varit alldeles för lite på den fronten. Ett pass rullskidor känns också som att det borde genomföras.


Rent löp- och orienteringsmässigt måste jag hämta in senaste veckans förlorade träning. Känner dock att jag ska vänta ett tag innan jag beger mig in i skogen, då samma problem jag hade förra året med fotvrickningar magiskt återuppstått efter att ha fått stryk av obarmhärtig skog på Jukola. Så länge jag kan råda bot på det till O-ringen borde det vara lugnt. Dock krävs väl ett antal milpass orientering för att kunna ha någonting att säga till om på O-ringen.


Är också fundersam över vad jag ska göra nästa vecka. Åka med familjen till västkusten och sedan vara med på Halland 3-dagars. Eller stanna hemma och träna skiten ur mig med den stora fördelen att få vara själv hemma för första gången sen Sandviken-tiden.


Framför datorn, i källaren

Hedlund

Ovido - Quiz & Flashcards