Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Simon Hedlund - 11 juli 2010 23:17

Igår natt valde jag att lämna källarens bekväma tillvaro, då två idioter ringde och skulle slå upp tält vid Skärsjön. "Vad annars ska man göra?" tänkte jag och hängde på. Efter ett nattligt nakendopp var det att krypa ned i sovsäcken och skeda sig igenom några timmars sömn fram till morgontimma. Då var det återigen ett morgondopp med frukost (chips) på flyttbrygga.


Resten av dagen tillbringades på playan, förutom hårda 80 minuter i världens tyngsta terräng, i världens segaste kropp, på årets hetaste dag. Skogens Konung var där. Jag bugade ödmjukt och gick hemåt.


Allt som allt en fin dag som avslutades i en annan källare med en fotbollsmatch på TV. Någon vann.


Ska man annars summera dagen så kan jag meddela att jag är bränd. Typ helt rödljus-röd.

Ovido - Quiz & Flashcards