Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Simon Hedlund - 24 november 2008 14:23

Okej, det var egentligen inte så spännande. Jag var ute och sprang och hörde 2 skott. Tänkte inte så mycket på det och blev senare förvånad när jag såg folk mitt ute i skapelsen. Bössor hade de också. Jag frågade vad de jagade och vart jag skulle hålla mig borta ifrån. De jagade rådjur och så länge jag höll mig till stigen så skulle det vara lugnt. Jag vek senare av stigen eftersom jag inte skulle åt det hållet. Då såg jag en jägare till. Vad i helvete gör de ute nu? Jag såg fler jägare igår än vad jag sett sammanlagt tidigare i mitt liv. Han undrade vart jag var påväg. Jag svarade att jag skulle hem via en väg som gick över en åker någon kilometer bort. Han tyckte det var bra att han visste vart han hade mig. Det tyckte jag också.

Jag sprang senare hem. Jag såg inte till rådjuret. Men jag såg däremot en massa jävla rådjursspår. Så hittade de inte rådjuret så var det några sorgliga jävla jägare som var ute. Fast det var det nog ändå i den iskalla jävla skogen.

Ovido - Quiz & Flashcards